RSS Feed

Consunlting Info

Бізнес робить команда

January 20, 2016

Бізнес робить команда Йдуть в минуле відділи кадрів, на зміну їм приходять департаменти і управління по персоналу, так звані фахівці з human resources – людським ресурсам.

Грамотні бізнесмени відмінно уявляють собі, що серйозні завдання перед компанією можна ставити тільки в тому випадку, якщо є суб’єкт постановки завдання – осудні співробітники, єдиний спаяний колектив. Відповідно, роль HR-менеджера важко переоцінити. Як стати фахівцем в цій області і як підтримувати себе в професійній формі, читайте нижче.

Управління персоналом фірми – а ми вже домовилися, що маємо на увазі підприємство, що ставить перед собою ринкові завдання, що далеко йдуть, – процес якнайтонший, такий, що вимагає незвичайних знань, досвіду, такту, вправність і, якщо хочете, спритності. Фірма зобов’язана інвестувати засоби у формування команди.

Фірма зобов’язана зацікавити членів команди в ефективній роботі, заразити їх корпоративним азартом. Але ж солідна мета, матеріальні блага і моральні дивіденди – це лише вершина айсберга. Потрібно уявляти собі, яких людей поставити на чолі структурних підрозділів.

Принцип близькості «до тіла», тобто особистої дружби з керівником, або узи володіння акціонерним капіталом? Звичайно, але наскільки компетентні, умовно кажучи, сват і брат? А якщо вони завалять роботу? Якщо підлеглий на голову вище як фахівець, ніж персона, «наближена до імператора»? Чи захоче він викладатися на всю котушку і чи не втече до конкурента? Отже, треба знайти розумний баланс переваг, що дозволяють розраховувати на цього фахівця.

Буває і так, що на чолі крупного підрозділу компанії коштує дійсно видатний фахівець. Ось тільки керувати людьми він не уміє, дипломатії не переносить, грубіянить і принижує підлеглих, створює гнітючий психологічний клімат і, ставлячи високі цілі і вимагаючи віддачу, терпить фіаско, бо приниженій людині украй важко викладатися і працювати не ординарно.

Як поступити – призначити керівником базового відділу неформального лідера або, навпаки, спробувати декілька приборкати його з тим, щоб авторитет розділу компанії не похитнув? Потурати постійно матеріальним запитам співробітників або вести розумну політику, не даючи сісти собі на голову? Ці і інші проблеми вимагають грамотних і обдуманих рішень, інакше конкуренти обставлять в два рахунки.

Так от, для того, щоб навчитися управляти персоналом фірми, слід структурувати, формалізувати свої знання про цей аспект ведення бізнесу. У такому разі, на допомогу приходять програми МВА, тобто додаткове до вищого професійна для бізнесменів освіта, що акцентує увагу на практичну і прецедентну сторону справи.

Get a Trackback link

No Comments Yet

You can be the first to comment!

Sorry, comments for this entry are closed at this time.